Contact en service


Bel ons: +31 (0) 88 - 525 4444

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen:

Maandag t/m vrijdag:
8:00 – 17:00 uur

Mail ons: sales@dayes.eu

Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag

Mail ons: Contactformulier

Mail ons via het contactformulier.
Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag


Retouren, klachten en kwetsbaarheden

Retouren

Wilt u contact met ons opnemen, omdat u goederen wilt retourneren? Lees dan verder op de pagina retourneren voor de juiste afhandeling.

Klachten

Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Dan lossen wij deze graag voor u op. Wij adviseren u om telefonisch contact met ons op te nemen via +31 (0) 88 - 525 4444 of een e-mailbericht te sturen naar customerservices@dayes.eu.

Ook kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Om deze snel en op juiste wijze in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om voldoende informatie te vermelden. Hieronder bijvoorbeeld de aard van uw klacht en contactgegevens waarop wij u kunnen bereiken. Voor klachten over orders ontvangen wij graag het ordernummer van uw bestelling.

U kunt uw klacht schriftelijk sturen naar:
Dayes B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 1000
6920 BA Duiven
Nederland

Na ontvangst van uw klacht, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Bent u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via https://www.thuiswinkel.org).

Kwetsbaarheden

Heeft u een kwetsbaarheid gevonden? Wij stellen het op prijs als u dit aan ons meld via bovenstaande contactgegevens.


Bedrijfsgegevens

Retailerportal.nl is onderdeel van Dayes (Een handelsnaam van Dayes B.V.). Onderstaand treft u onze bedrijfsgegevens aan.

Dayes B.V.

Postadres:
Postbus 1000
6920 BA Duiven

Bezoekadres:
Exa 32
6902 KH Zevenaar

Overige bedrijfsgegevens:

KvK-nummer:
08042989
BTW-identificatienummer:
NL006876419B01
IBAN rekeningnummer:
NL91DEUT0571878547
BIC:
DEUTNL2A