Bel ons: +31 (0) 88 - 525 4444
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen:
Mail ons: sales@dayes.eu
Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag
Mail ons: Contactformulier
Mail ons via het contactformulier.
Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag
Retouren, klachten en kwetsbaarheden
Retouren
Wilt u contact met ons opnemen, omdat u goederen wilt retourneren? Lees dan verder op de pagina retourneren voor de juiste afhandeling.
Klachten
Heeft u na contact met onze klantenservice nog een klacht? Dan lossen wij deze graag voor u op. Wij adviseren u om telefonisch contact met ons op te nemen via +31 (0) 88 - 525 4444 of een e-mailbericht te sturen naar customerservices@dayes.eu.
Ook kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Om deze snel en op juiste wijze in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om voldoende informatie te vermelden. Hieronder bijvoorbeeld de aard van uw klacht en contactgegevens waarop wij u kunnen bereiken. Voor klachten over orders ontvangen wij graag het ordernummer van uw bestelling.
U kunt uw klacht schriftelijk sturen naar:
Dayes B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 1000
6920 BA Duiven
Nederland
Na ontvangst van uw klacht, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Bent u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via https://www.thuiswinkel.org).
Kwetsbaarheden
Heeft u een kwetsbaarheid gevonden? Wij stellen het op prijs als u dit aan ons meld via bovenstaande contactgegevens.
Bedrijfsgegevens
Retailerportal.nl is onderdeel van Dayes (Een handelsnaam van Dayes B.V.). Onderstaand treft u onze bedrijfsgegevens aan.
Dayes B.V.
Postadres:
Postbus 1000
6920 BA Duiven
Bezoekadres:
Exa 32
6902 KH Zevenaar
Overige bedrijfsgegevens: