Garantie


Nedac Sorbo Mascot besteedt met de grootste zorg aandacht aan haar producten en leveringen. Onverhoopt kan het toch gebeuren dat u als klant niet tevreden bent met ons product. Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. De producten die u bij ons bestelt moeten in een goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer u producten van ons ontvangt waarbij dit direct of na verloop van tijd niet (meer) het geval is, verzoeken wij u om dit direct bij ons te melden.

Klacht melden

Heeft u een product ontvangen dat niet compleet is, beschadigd is of niet goed functioneert? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via onze klantenservice. Wij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.

Garantiebewijs

Bij Nedac Sorbo Mascot is de factuur van uw bestelling uw garantiebewijs. Deze factuur krijgt u toegestuurd per mail. Neem voor vragen en/of opmerkingen gerust contact met ons op. We helpen u graag verder.